{mosimage}Οι ARTéfacts ensemble θα παρουσιάσουν μία συναυλία – παράσταση με τίτλο “Coming Together”. H παράσταση συνδυάζοντας μουσική, αφήγηση, προβολή video-art και ζωντανό σχεδιασμό φωτισμού ξεφεύγει από το συμβατικό συναυλιακό χαρακτήρα και απευθύνεται σ'ένα ευρύτερο κοινό. Ο θεατής θα παρακολουθήσει μία ολοκληρωμένη οπτικοακουστική σύνθεση η οποία στην κορύφωσή της τον προσκαλεί να συμμετάσχει και ο ίδιος ενεργά, αποκτώντας το δικαίωμα να δράσει κατά βούληση...Σύμφωνα με τους διοργανωτές το σύνθημα είναι, Ζήτω η εξέγερση του κοινού!

Στο μουσικό μέρος θα περιλαμβάνει έργα των αμερικανών συνθετών Tom Johnson και Frederic Rzewski, την αφήγηση των κειμένων έχει αναλάβει ο Δρόσος Σκώτος και τη σκηνοθεσία ο Λουίζος Ασλανίδης. Ο τίτλος της παράστασης προέρχεται από το ομώνυμο έργο του Frederic Rzewski, κεντρικό του προγράμματος και υποδηλώνει το θέμα της συναυλίας, το οποίο είναι η εξερεύνηση, σε πολλαπλά επίπεδα, της ιδέας της 'συνάντησης', ιδίως μέσα στο 'πλέγμα' της πόλης. Θα πραγματοποιήσουμε μία multi-media παράσταση, στην οποία η μουσική, οι προβολές, η σκηνοθεσία και η εικαστική άποψη 'συναντώνται' ως ισάξιοι και απόλυτα αλληλοεξαρτώμενοι δημιουργικοί παράγοντες.

Με αφετηρία το Eight Patterns for Eight instruments του Tom Johnson, το σύνολο θα απαρτίζεται από οκτώ μουσικούς και τον αφηγητή. Σο πρόγραμμα θα περιλαμβάνει τα εξής έργα: Tom Johnson: Narayana's Cows (1989), για σύνολο και αφηγητή Eight Patterns For Eight Instruments (1979) Frederic Rzewski: Attica (1971), για σύνολο και αφηγητή Coming Together (1971), για σύνολο και αφηγητή Les Moutons de Panurge (1969) Μουσικά και σκηνοθετικά πετυχαίνουμε μία διαρκή πορεία ήχων, νοημάτων και εικόνων, η οποία σκιαγραφεί το θέμα της συναυλίας ανάμεσα σε δύο ισχυρούς πόλους: το έντονο δραματικό υπόβαθρο των έργων του Rzewski και το ανεκδοτολογικό των έργων του Johnson.

Μέσω μίας φαινομενικά 'ακατάληπτης' διαδοχής, κάθε επεισόδιο αυτής της πορείας προκύπτει ως φυσικό επακόλουθο του προηγουμένου: το αρχικό έργο Attica, το οποίο εξελίσσεται ταυτόχρονα με την αφήγηση του κειμένου-δήλωσης του Richard X.Clark, ενός από τους οργανωτές της εξέγερσης στις φυλακές της Attica στην πολιτεία της Ν.Τόρκης (1971): “Attica is in front of me”, ακολουθεί το επόμενο έργο, Narayana's Cows, ανεκδοτολογικό και εμπνευσμένο από μια μαθηματική ακολουθία ενός ινδού μαθηματικού του 14ου αιώνα. Ολόκληρο το πρόγραμμα εξελίσσεται ανάμεσα σε δύο όψεις, δύο διαφορετικές διαθέσεις απέναντι στα πράγματα, οι οποίες αντιφάσκουν η μία με την άλλη, αλλά και αλληλοεμπεριέχονται ταυτόχρονα.

Σο τελευταίο έργο, Les Moutons de Panurge, είναι βασισμένο στο τέταρτο βιβλίο της σειράς Gargantua and Pantagruel του Γάλλου συγγραφέα Francois Rabelais. Ο Panurge ταξιδεύοντας σ'ένα πλοίο μαζί με τον Pantagruel συναντούν ένα εμπορικό πλοίο με πρόβατα. Οταν οι έμποροι τον κοροιδεύουν, ο Panurge αγοράζει ένα από τα πρόβατά τους και το πετά στον ωκεανό. Αμέσως και τα υπόλοιπα πρόβατα το ακολουθούν. Η έκφραση “τα πρόβατα του Panurge” (κοινό), αναφέρεται σε εκείνους οι οποίοι τυφλά ακολουθούν έναν ηγήτορα (αφηγητής). Σο έργο είναι γραμμένο για οποιονδήποτε αριθμό εκτελεστών μελωδικών μουσικών οργάνων και οποιονδήποτε αριθμό μή μουσικών που παίζουν ο,τιδήποτε. Με τη βοήθεια του αφηγητή και τη δυναμική έμπνευση του έργου, οι συντελεστές απευθύνονται στο κοινό και μέσω της μουσικής, της εικόνας και της κίνησης στο χώρο, προσδοκούν σε ένα συνολικό Coming Together...

e-max.it: your social media marketing partner