{mosimage}Ένα ειδικό σεμινάριο για το μάρκετινγκ και τη διανομή των κινηματογραφικών ταινιών και όλες τις παραμέτρους τους, διοργανώνει το MEDIA Desk Hellas στις 26 Μαΐου στο Κέντρο Τύπου της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας / Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης.

Αφορμή για την πρωτοβουλία αυτή αποτελεί το γεγονός ότι στις προκηρύξεις του MEDIA για την υποστήριξη της Ανάπτυξης οπτικοακουστικών έργων (MEDIA Development support) απαιτείται ο σχεδιασμός του μάρκετινγκ και διανομής του υποβαλλόμενου έργου, ο οποίος μάλιστα αποτελεί σημαντικό κομμάτι της συνολικής αξιολόγησης της πρότασης που υποβάλλουν οι παραγωγοί.

Σύμφωνα με τον Al Ries (θρυλικό μαρκετίστα και συγγραφέα 11 βιβλίων για το μάρκετινγκ), «η στρατηγική και ο συγχρονισμός είναι τα Ιμαλάια του μάρκετινγκ. Τα υπόλοιπα είναι απλώς λοφίσκοι».

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν τα πιο πρόσφατα στοιχεία της κινηματογραφικής αγοράς, και θα αναλυθούν οι σχέσεις μεταξύ παραγωγής και διανομής, ή έννοια και η σημασία του μάρκετινγκ για τις κινηματογραφικές ταινίες, οι τρόποι προώθησης και διαφήμισης μιας ταινίας ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται, οι τρόποι προσέγγισης αγοραστών και η συναλλαγή μαζί τους, καθώς και ζητήματα νομικά και οικονομικά.

Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η κα. Renate Roginas, πρώην Γενική Γραμματέας του Eurimages, ηγετικό στέλεχος μεγάλων εταιρειών και οργανισμών του οπτικοακουστικού τομέα και ειδική στην εκπαίδευση επαγγελματιών για θέματα συμπαραγωγών, μάρκετινγκ και προώθησης ταινιών.

Η είσοδος είναι ελεύθερη. Καλούνται να το παρακολουθήσουν όλοι οι επαγγελματίες του χώρου, οι επαγγελματικές τους ενώσεις, όλοι οι θεσμικοί φορείς του οπτικοακουστικού τομέα στην Ελλάδα καθώς και φοιτητές και σπουδαστές κινηματογραφικών σχολών.

Θα υπάρχει διερμηνεία από τα αγγλικά προς τα ελληνικά για τις εισηγήσεις, καθώς και το αντίστροφο για τις ερωτήσεις του κοινού.

Δηλώσεις συμμετοχής έως 22/05/09.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , Φ. 210-7254058, Τ. 210 7254056-7.
Κτίριο Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας / Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης
Φραγκούδη 11 και Αλ. Πάντου, Καλλιθέα (όπισθεν Παντείου)
Είσοδος ελεύθερη

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου

09:30 Υποδοχή - Διαπίστευση - Καφές
10:00-10:30 Εισαγωγή:
Τίνα Παναγοπούλου, Δ/ντρια του MEDIA Desk Hellas
Renate Roginas, CEO Villa Kult oHG
10:30-11:45 Ανάλυση της έρευνας αγοράς που βασίζεται στα πλέον πρόσφατα στοιχεία του “The Cannes Focus 2009” του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητηρίου.
«Η παγκόσμια διανομή των ευρωπαϊκών ταινιών: υπάρχει αγορά;»
Συμπεράσματα και αναφορά στις ελληνικές ταινίες
11:45-12:00 Διάλειμμα - Καφές
12:00-13:30 «Συνεργασία μεταξύ παραγωγών και διανομέων»
Τι πρέπει να γνωρίζουμε:
-οι πρώτες επαφές
-η νομική διάσταση
-η οικονομική διάσταση
13:30-14:30 Διάλειμμα - Γεύμα
14:30-15:30 Διεθνείς πράκτορες πωλήσεων: τι κάνουν και πώς συναλλασσόμαστε μαζί τους
15:30-16:00 Παραδείγματα για το «πώς κατανέμονται τα έσοδα»:
Κινηματογραφική διανομή, Τηλεόραση, Βίντεο/DVD
16:00-16:15 Διάλειμμα - Καφές
16:15-17:30 Το μάρκετινγκ των ταινιών:
-τα βασικά εργαλεία του μάρκετινγκ
-το είδος του κοινού που στοχεύουμε
-διαφήμιση/καμπάνια προώθησης
-το κύκλωμα των Φεστιβάλ
17:30-18:00 Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Τέλος σεμιναρίου

Renate Roginas/Ρενάτε Ρογκίνας
Από το 1980 έως το 1999, ανήκε στα ηγετικά στελέχη του διεθνούς τμήματος συμπαραγωγών της γαλλικής εταιρείας παραγωγής TELFRANCE (Παρίσι), εκτελώντας χρέη παραγωγού καθώς και αντιπρόσωπου των εθνικών και διεθνών υποκαταστημάτων της TELFRANCE Group.
Από το 1988 είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου, ενώ το 1991 έγινε δεκτή στην Ένωση Γάλλων Σεναριογράφων SACD. Παράλληλα ασχολείται ενεργά και με τον εκπαιδευτικό τομέα στα οπτικοακουστικά ως Υπεύθυνη Σπουδών, Λέκτορας, Εισηγήτρια και Ειδική σε διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα κατάρτισης και σχολές κινηματογράφου, μεταξύ των οποίων οι παρακάτω: Media Business School, l’Institut National Audiovisuel, European and Mediterranean Films Crossing Borders, Baltic Film and Media School κ.ά.
Το Μάρτιο του 2000, ανέλαβε τη θέση της υπεύθυνης επιλογής του ευρωπαϊκού Προγράμματος Ανάπτυξη MEDIA II της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για λογαριασμό του Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης MEDIA.
Από το 2001 έως και το 2005, κατείχε τη θέση της Γενικής Γραμματέως του Eurimages. Στις αρχές του 2006 ανέλαβε χρέη συμβούλου στο Φεστιβάλ της Αγ. Πετρούπολης στη Ρωσία, με κύρια ευθύνη τη διαμόρφωση του καλλιτεχνικού στίγματος του Διεθνούς Διαγωνιστικού Προγράμματος.
Χάρις στην πολυετή της εμπειρία σε θέματα της διεθνούς κινηματογραφικής βιομηχανίας, προσανατόλισε το βασικό πυρήνα της εταιρείας της προς καινούργιες μορφές εξεύρεσης χρηματοδότησης για νέους σκηνοθέτες και παραγωγούς, επικεντρώνοντας στις κινηματογραφικές βιομηχανίες των νέων κρατών-μελών της Ε.Ε. Από το Δεκέμβριο του 2006 έως και το Μάιο του 2008 διηύθυνε ως Επικεφαλής το Πρόγραμμα PHARE της Ε.Ε. «Δυναμώνοντας τον οπτικοακουστικό τομέα της Ρουμανίας».
Από τον Μάιο του 2008, η Ρενάτε και ο άνδρας της έκαναν πραγματικότητα ένα όνειρο ζωής, τη Villa KULT στο Βερολίνο. Η Villa KULT είναι ένας πρωτοποριακός χώρος και σημείο συνάντησης δημιουργικών συντελεστών του κινηματογράφου, της τηλεόρασης, των μίντια, του ραδιοφώνου, της τέχνης, του χορού, της μόδας, του ντιζάιν, της φωτογραφίας και του θεάτρου.

 


 

e-max.it: your social media marketing partner