Η Διεύθυνση Διεθνών Οπτικοακουστικών Παραγωγών – ΗellenicFilmCommission του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (ΕΚΚ), αρμόδια για την προσέλκυση και διευκόλυνση ξένων οπτικοακουστικών παραγωγών στην Ελλάδα, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της διοργανώνει εκδήλωση με τη μορφή ανοιχτής συζήτησης με θέμα: «Κινηματογραφικές Τοποθεσίες και Κινηματογραφικός Τουρισμός» την Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 10.30 στον Πύργο Βιβλίων στο ισόγειο της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.  

 

Η συζήτηση διαρθρώνεται σε δύο ενότητες. Στην πρώτη ενότητα, «Κινηματογραφικές Τοποθεσίες – Η σημασία της διαχείρισης τους σε έναν ανερχόμενο προορισμό»,θα συζητηθεί όλο το εύρος της διαχείρισης τοποθεσιών για τις ανάγκες οπτικοακουστικών παραγωγών, με ομιλητές τους κ. Γιώργο Σταθόπουλο, Location Manager με μεγάλη εμπειρία στην Αμερική (THE TWO FACES OF JANUARY, BROKEN FLOWERS), και κ. Tate Aráez Guzmán, επικεφαλής LocationManager του GAME OF THRONES στην Ισπανία.

 

Η δεύτερη ενότητα, «Κινηματογραφικός Τουρισμός – Η συνέργεια ανάμεσα στον τουρισμό και στις οπτικοακουστικές παραγωγές» αφορά στον κινηματογραφικό τουρισμό με ομιλητή τον κ. Stefan Roesch, ειδικό σύμβουλο σε θέματα Κινηματογραφικού Τουρισμού, ο οποίος έχει συνεργαστεί με φορείς όπως VisitBritain, Czech Tourism, Association of Film Commissioners International (AFCI), Film London.

Σκοπός της εκδήλωσης είναι, αφενός η ανάδειξη του πολυσχιδούς ρόλου και της εξαιρετικά σημαντικής συμβολής των Location Managers στις διεθνείς οπτικοακουστικές παραγωγές, και αφετέρου η παρουσίαση των δυνατοτήτων προβολής και ανάπτυξης που προσφέρει ο Κινηματογραφικός Τουρισμός.

 

 

Τη συζήτηση θα συντονίσει η κ. Βένια Βέργου, Διευθύντρια του Hellenic Film Commission. Η εκδήλωση απευθύνεται σε επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα, φορείς και θεσμούς αρμόδιους για την έκδοση κινηματογραφικών αδειών για τοποθεσίες, δημοσιογράφους, καθώς και σε φοιτητές και φοιτήτριες του οπτικοακουστικού τομέα της χώρας.

 

 

Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί στα αγγλικά με ταυτόχρονη διερμηνεία στα ελληνικά. Περιορισμένος αριθμός συμμετοχών, απαιτείται εγγραφή έως και τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 13.00. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής εδώ. Δείτε εδώ το αναλυτικό πρόγραμμα και εδώ τα βιογραφικά των ομιλητών. 

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ) για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ανανεώνει τη συνεργασία του με ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα διεθνώς κινηματογραφικά εργαστήρια, το TorinoFilmLab (TFL).

 

Το Torino Film Lab ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2008 και έκτοτε διακρίνεται για τη συνεχή και συνεπή υποστήριξη που δείχνει σε νέα ταλέντα από όλο τον κόσμο, θέτοντας μάλιστα στο επίκεντρο κινηματογραφιστές οι οποίοι βρίσκονται στη διαδικασία δημιουργίας της πρώτης ή/και δεύτερης μεγάλου μήκους ταινίας τους. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητές του έχουν να κάνουν με την κατάρτιση, την ανάπτυξη, τη χρηματοδότηση και τη διανομή κινηματογραφικών έργων. Ένα από τα σημαντικότερα εκπαιδευτικά προγράμματα του TFL είναι το Script Lab, του οποίου η πρώτη φάση για πρώτη φορά πέρσι τον Μάρτιο πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα στο πλαίσιο της συνεργασίας του με το ΕΚΚ. Η περσινή παρουσία του εργαστηρίου στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των 32 δημιουργών των επιλεγμένων κινηματογραφικών σχεδίων από όλο τον κόσμο – μεταξύ αυτών η Σοφία Γεργοβασίλη με το project «Mignon» - και ολοκληρώθηκε με ένα εξαιρετικά επιτυχημένο masterclass στην ανάπτυξη σεναρίου, στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 300 επαγγελματίες της ελληνικής κινηματογραφικής βιομηχανίας, φοιτητές και φοιτήτριες του ευρύτερου τομέα της οπτικοακουστικής τέχνης.

 

 

Σε συνέχεια της περσινής επιτυχημένης συνεργασίας, το ΕΚΚ και πάλι θα φιλοξενήσει την πρώτη φάση του Script Lab 2019 στη χώρα μας, φέτος τον Μάρτιο. Στο πλαίσιο αυτής της φιλοξενίας τις μέρες του εργαστηρίου θα υλοποιηθούν ανοιχτές δράσεις που θα απευθύνονται σε όλη την εγχώρια κινηματογραφική κοινότητα, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα της μέγιστης ωφέλειας, αμφίδρομης επαφής και διασύνδεσης του κινηματογραφικού κόσμου της Ελλάδας με την ευρύτερη δυναμική κοινότητα καταξιωμένων εκπαιδευτών και συμβούλων του κινηματογράφου με τους οποίους συνεργάζεται το TFL. Επίσης, τo EKK έχει εξασφαλίσει την επιλογή ενός project από την Ελλάδα με απαλλαγή από το κόστος των διδάκτρων, ενώ ακόμα δύο projects που θα φτάσουν ως το τέλος της διαδικασίας επιλογής θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μια εμπεριστατωμένη γνώμη πάνω στο σενάριό τους από τους ειδικούς στο πλαίσιο του εργαστηρίου.

 

 

Οι δημιουργοί των επιλεγμένων projects που θα συμμετάσχουν στο Script Lab 2019, θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από υψηλού επιπέδου εκπαίδευση πάνω στην ανάπτυξη σεναρίου, καθώς και να διευρύνουν τις διασυνδέσεις και τη δικτύωσή τους με άλλους επαγγελματίες του χώρου σε ένα ιδιαίτερα εξωστρεφές περιβάλλον, αφού το Torino Film Lab διακρίνεται για την έμφαση που δίνει στην πολιτισμική ποικιλία των projects που συμμετέχουν σε αυτό.

 

Συγκεκριμένα, οι δημιουργοί των projects που θα επιλεγούν πρόκειται να συμμετάσχουν: α) σε 3 εβδομαδιαία residential workshops και 2 online sessions, και β) στο co-production forum TFL Meeting Event, προκειμένου να λάβουν επιπλέον εκπαίδευση σε δεξιότητες pitching.

 

Οι αιτήσεις συμμετοχής για το ScriptLab 2019 μπορούν να κατατεθούν έως την 1η Δεκεμβρίου 2018.

 

Οι υποψήφιοι/ες από την Ελλάδα καλούνται να ενημερώσουν σχετικά με τις αιτήσεις τους τη Διεύθυνση Ανάπτυξης και Παραγωγής του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με την ένδειξη στο θέμα: «Συμμετοχή στο Torino Film Lab 2019». Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να επικοινωνούν στο παραπάνω emailή να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του TorinoFilmLab εδώ.

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματόγραφου (ΕΚΚ) υποστήριξε με την ενεργή συμμετοχή και παρουσία του το 59ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο ολοκληρώθηκε, χθες, με μια λαμπρή τελετή λήξης παρουσία της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, Μυρσίνης Ζορμπά.

Στην τελετή λήξης, το ΕΚΚ απένειμε δύο βραβεία και χορήγησε ένα ακόμα. Πρόκειται για τα βραβεία σε Πρωτοεμφανιζόμενο Έλληνα Σκηνοθέτη/Πρωτοεμφανιζόμενη Ελληνίδα Σκηνοθέτιδα που κάνει πρεμιέρα στο επίσημο πρόγραμμα, το οποίο απέσπασε ο Στηβ Κρικρής για την ταινία του, «The Waiter» (Ελλάδα) με το σκεπτικό πως «στην ταινία του αναγνωρίζεται ένας ολοκληρωμένος κόσμος με αφηγηματική οικονομία, δομημένη οπτική αφήγηση και συντεταγμένες ερμηνείες» και το Best Location Award, το οποίο θεσμοθετείται για πρώτη φορά από τη Διεύθυνση Hellenic Film Commission του ΕΚΚ και απονεμήθηκε στον Δημήτρη Χαλκιαδάκη, Location Manager για την ταινία «The Waiter», του Στηβ Κρικρή, με το σκεπτικό πως «έδωσε τη δυνατότητα στον σκηνοθέτη να δημιουργήσει ένα ομοιογενές περιβάλλον που υπηρετεί τις ανάγκες της μυθοπλασίας με τις εξαιρετικές προτάσεις και επιλογές του, τόσο στον αστικό χώρο όσο και στο φυσικό περιβάλλον». Η φετινή κριτική επιτροπή για τα δύο βραβεία που απένειμε το ΕΚΚ αποτελούνταν από τα στελέχη του: Πάνο Θωμαΐδη, Διευθυντή Ανάπτυξης και Παραγωγής, Βένια Βέργου, Διευθύντρια του Hellenic Film Commission και Κωνσταντίνο Αϊβαλιώτη, Διευθυντή Προώθησης-Hellas Film. Επιπροσθέτως, το ΕΚΚ χορήγησε το βραβείο για την Καλύτερη Ταινία του διαγωνιστικού προγράμματος Virtual Reality, το οποίο απένειμε η κριτική επιτροπή του φεστιβάλ στην ταινία «Ουλή» των Νίκο Κασαβέκια και Μαρτίν Αλέ (Γαλλία, ΗΠΑ). Στην τελετή λήξης εκτός από τους διευθυντές-μέλη της κριτικής επιτροπής των βραβείων του ΕΚΚ, εκ μέρους του οργανισμού παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος του Δ.Σ., Δημήτρης Παπαϊωάννου και τα μέλη, Κυριάκος Αγγελάκος, Κωνσταντίνος Δήμος και Αργύρης Θέος, καθώς και ο Γενικός Διευθυντής, Βασίλης Κοσμόπουλος.

Συνολικά 15 ταινίες και 2 projects που υποστηρίζει το ΕΚΚ μέσα από τα προγράμματά του, είτε για την ανάπτυξη και παραγωγή ελληνικών κινηματογραφικών παραγωγών ή διεθνών συμπαραγωγών είτε για την προώθησή τους, προβλήθηκαν και ξεχώρισαν στο φεστιβάλ. Πιο συγκεκριμένα από αυτές διακρίθηκαν οι παρακάτω ταινίες: με το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας η Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου για την ερμηνεία της στην ταινία «Η Δουλειά της» του Νίκου Labôt (Ελλάδα, Γαλλία, Σερβία), με Πρώτη Ειδική Μνεία η ταινία «Φυγαδεύοντας τον Χέντριξ» του Μάριου Πιπερίδη (Κύπρος, Γερμανία, Ελλάδα), με το Βραβείο της Διεθνούς Ομοσπονδίας των Κριτικών Κινηματογράφου - FIPRESCI και το Δεύτερο Βραβείο της ΕΡΤ η ταινία «Παύση» της Τώνιας Μισιαλή (Κύπρος, Ελλάδα), με το Βραβείο της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου η ταινία «Ακίνητο Ποτάμι» του Άγγελου Φραντζή (Ελλάδα, Γαλλία, Λετονία) και τέλος, με το Βραβείο Νεότητας Καλύτερης Ταινίας «Η Δεξιά Τσέπη του Ράσου» του Γιάννη Β. Λαπατά (Ελλάδα).

Εντωμεταξύ, ταινίες που έχει υποστηρίξει το ΕΚΚ στο παρελθόν προβλήθηκαν στο πλαίσιο του Αφιερώματος στο Ελληνικό Queer Σινεμά, μιας σημαντικής πρωτοβουλίας που ενισχύει την ορατότητα και αποδοχή κοινωνικά αποκλεισμένων ομάδων μέσω του κινηματογράφου, στο Αφιέρωμα στον Ιορδάνη Ανανιάδη και στις προβολές των βραβευμένων ταινιών του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας 2018.

Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ το ανανεωμένο περίπτερο του ΕΚΚ στο χώρο της Αγοράς αποτέλεσε ένα χώρο δικτύωσης επαγγελματιών της κινηματογραφικής βιομηχανίας με στόχο την πληροφόρηση για τις διαδικασίες χρηματοδότησης παραγωγών και συμπαραγωγών, την προώθηση των ελληνικών ταινιών σε φεστιβάλ του εξωτερικού, καθώς επίσης και την παρουσίαση των δυνατοτήτων κινηματογράφησης ξένων παραγωγών στην Ελλάδα. Οι επισκέπτες του είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπροσώπους του ΕΚΚ από όλες τις διευθύνσεις του και να ενημερωθούν για τα χρηματοδοτικά του προγράμματά και τις ευκαιρίες συνεργασίας. Τέλος, η Διεύθυνση Hellenic Film Commission του ΕΚΚ ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση της Αγοράς παρουσίασε στο Training Day, στις 6 Νοεμβρίου, τη δραστηριότητά της για την προσέλκυση ξένων παραγωγών στην Ελλάδα και τις παρεχόμενες ενέργειες για τη διευκόλυνσή τους, ενώ ανέδειξε τις μέχρι τώρα δράσεις της στο εξωτερικό (Βομβάη, Σανγκάη, Λος Άντζελες κ.λπ.), καθώς και την εμπειρία μεγάλων ξένων παραγωγών που έκαναν γυρίσματα στην Ελλάδα αυτή τη χρονιά. Ακόμα, ανακοίνωσε τη φετινή της υποψηφιότητα στο διαγωνισμό Best European Location Awardτου EUFCN, η οποία είναι η Κέρκυρα για τη βρετανική τηλεοπτική σειρά THE DURRELLS.

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης -και φέτος- απέδειξε επάξια τη δυναμική της ανάπτυξής του. Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, σταθερός συνεργάτης του Φεστιβάλ, έχει θέσει ως βασικό στρατηγικό στόχο την ουσιαστική σύμπραξη και συνέργεια με θεσμούς και οργανισμούς που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της κινηματογραφικής τέχνης και βιομηχανίας εντός και εκτός συνόρων.

Το EUFCN ανακοίνωσε τον 2o διαγωνισμό «EUFCN Location Award»

 

Ψηφίστε τώρα την ελληνική υποψηφιότητα της Διεύθυνσης Hellenic Film Commission με την Κέρκυρα (THE DURRELLS)

 

 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου διαγωνισμού, το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Film Commissions (EUFCN) ανακοινώνει το 2o «EUFCN Location Award», του διαγωνισμού για την καλύτερη ευρωπαϊκή τοποθεσία για κινηματογραφικά γυρίσματα.

 

Το EUFCN αποτελείται από 90 μέλη από 30 χώρες, τα οποία προωθούν τις ευρωπαϊκές τοποθεσίες για οπτικοακουστικές παραγωγές. Ο διαγωνισμός υλοποιείται σε συνεργασία με το Cineuropa. Πέρσι το Δίκτυο γιόρτασε την 10η επέτειο του με μια εκδήλωση στο Ευρωκοινοβούλιο, όπου και θέσπισε το βραβείο.

 

Η Διεύθυνση Hellenic Film Commission (μέλος του EUFCN) του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (EKK) με χαρά ανακοινώνει πως η πρότασή του -και φέτος- συγκαταλέγεται στους φιναλίστ και διεκδικεί τη διάκριση. Πρόκειται για την υποψηφιότητα της Κέρκυρας, ενός από τα προστατευόμενα μνημεία της Ελλάδας από την UNESCO, όπου γυρίστηκε η εξαιρετικά δημοφιλής τηλεοπτική σειρά των βρετανικών καναλιών ITV και PBS THEDURRELLS (1ος-4ος κύκλος επεισοδίων).

 

Έως τις 30 Νοεμβρίου 2018, το κοινό μπορεί να επισκεφθεί την πανευρωπαϊκή τετράγλωσση πλατφόρμα Cineuropa - www.cineuropa.org και να ψηφίσει, συμπληρώνοντας την online φόρμα (https://cineuropa.org/en/felaprofile/362948/#cm). Πέρα από την ευχαρίστηση να βοηθήσουν το μέρος που αγαπούν να κερδίσει τον τίτλο της «Καλύτερης Ευρωπαϊκής Κινηματογραφικής Τοποθεσίας», όσοι και όσες συμμετέχουν στην ψηφοφορία μπορούν να διεκδικήσουν τριήμερη διαμονή για δύο άτομα, στην τοποθεσία που θα κερδίσει το βραβείο. Ο νικητής θα επιλεγεί με κλήρωση, μεταξύ αυτών που θα συμμετέχουν στην ψηφοφορία, από το EUFCN και το Cineuropa.

 

Περισσότερες πληροφορίες για τα γυρίσματα της σειράς THE DURRELLS εδώ

 

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ) με θλίψη πληροφορήθηκε την απώλεια του σκηνοθέτη και συγγραφέα Κώστα Βρεττάκου και εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στους οικείους του. Η σχέση του Κώστα Βρεττάκου με τον κινηματογράφο υπήρξε πολύπλευρη, τόσο στο πεδίο της δημιουργίας όσο και της θεσμικής διαχείρισης. Το 1980, σκηνοθέτησε το ντοκιμαντέρ «Το Στρώμα της Καταστροφής» και ύστερα την ταινία μικρού μήκους «Ερέχθειο-συντήρηση Ακρόπολης» (1984). Αργότερα, η ταινία «Τα παιδιά της Χελιδόνας» (1987) ήταν η αιτία να διασταυρωθεί το ΕΚΚ με τη δημιουργική του διαδρομή στον κινηματογράφο, καθώς υποστήριξε την παραγωγή της ταινίας, η οποία απέσπασε συνολικά 9 βραβεία στο 28ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, μεταξύ αυτών και της Καλύτερης Ταινίας, ενώ την ίδια χρονιά βραβεύτηκε με το αντίστοιχο βραβείο της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (ΠΕΚΚ). Στη συνέχεια, ως σύμβουλος Κινηματογραφίας του Υπουργείου Πολιτισμού (1989) και αργότερα ως πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΚΚ (1991-1998), καθώς και ως εκπρόσωπος της Ελλάδας στο Eurimages (1991-2006) ανέπτυξε ουσιαστική δραστηριότητα στη διαμόρφωση και τη διαχείριση πολιτικής για τον πολιτισμό. Εκτός από τον κινηματογράφο ασχολήθηκε με τη συγγραφή, την ποίηση, τη φωτογραφία, την επιμέλεια εκδόσεων και περιστασιακά τη δημοσιογραφία. Το ΕΚΚ πρόκειται να καταθέσει, αντί στεφάνου, συμβολικό ποσό στη μνήμη του για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Το ΕΚΚ, ο κινηματογραφικός χώρος και ευρύτερα ο εγχώριος πολιτισμός αποχαιρετά έναν άνθρωπο που διαδραμάτισε σημαίνοντα ρόλο και άφησε το προσωπικό του καλλιτεχνικό αποτύπωμα. 

 

Tο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (ΕΚΚ) στις συνεδριάσεις του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου, αποφάσισε τη χορήγηση προεγκρίσεων χρηματοδότησης σχεδίων κινηματογραφικών έργων. Οι προεγκρίσεις αφορούν τα προγράμματα: «Πρόγραμμα Κινήτρων για Προσέλκυση Ξένων Παραγωγών στην Ελλάδα με Μειοψηφική Συμμετοχή Έλληνα Συμπαραγωγού» και το «Πρόγραμμα Παραγωγής Κινηματογραφικών Έργων Χαμηλού Προϋπολογισμού».

Το συνολικό ποσό ενίσχυσης σχεδίων κινηματογραφικών έργων από το ΕΚΚ για τα προαναφερθέντα προγράμματα ανέρχεται στα 248.000€ και αφορά 3 σχέδια στο πρόγραμμα κινήτρων (118.000€) και 2 σχέδια στο πρόγραμμα παραγωγής χαμηλού προϋπολογισμού (130.000€). Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου εύχεται καλή επιτυχία στην πραγμάτωση των σχεδίων και με χαρά θα σταθεί αρωγός σε αυτό το δημιουργικό ταξίδι.

Ακολουθεί ο αναλυτικός κατάλογος ανά πρόγραμμα:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΞΕΝΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΛΛΗΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
Στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. στις 4 Σεπτεμβρίου και 2 Οκτωβρίου 2018 εξετάστηκαν τρία (3) σχέδια ταινιών, κατατεθειμένα το χρονικό διάστημα από  04.05.2018 - 28.09.2018, από τα οποία προεγκρίθηκαν και τα τρία (3):

1. AND THEY MAY STILL BE ALIVE TODAY          
(συμπαραγωγή: Ρουμανία, Ελλάδα)
Σενάριο: TUDOR CRISTIAN JURGIU Σκηνοθεσία: TUDOR CRISTIAN JURGIU
Έλληνας συμπαραγωγός: GRAAL AE
Ποσό προέγκρισης χρηματοδότησης: 38.000€

2. ΜΠΑΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ (FEATHERS OF A FATHER)    
(συμπαραγωγή: Γαλλία, Αίγυπτος, Ελλάδα, Ολλανδία)
Σενάριο: AHMED AMER, OMAR EL ZOHAIRY
Σκηνοθεσία: OMAR EL ZOHAIRY
Έλληνας συμπαραγωγός: HERETIC
Ποσό προέγκρισης χρηματοδότησης: 40.000€

3. ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ (LABOUR DAY)    
(συμπαραγωγή: Σερβία, Βουλγαρία, Ελλάδα)
Σενάριο: MLADEN DJORDJEVIC
Σκηνοθεσία: MLADEN DJORDJEVIC
Έλληνας συμπαραγωγός: HOMEMADE FILMS
Ποσό προέγκρισης χρηματοδότησης: 40.000€

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΧΑΜΗΛΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
Στη συνεδρίαση του Δ.Σ. στις 31 Οκτωβρίου 2018 εξετάστηκαν τέσσερα (4) σχέδια ταινιών, κατατεθειμένα κατά τη χρονική περίοδο  01.02.17 έως 31.10.17, από τα οποία προεγκρίθηκαν τα δύο (2):

1. Η ΒΟΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Σενάριο: ΠΕΤΡΟΣ ΣΕΒΑΣΤΙΚΟΓΛΟΥ
Σκηνοθεσία:  ΠΕΤΡΟΣ ΣΕΒΑΣΤΙΚΟΓΛΟΥ
Παραγωγή:  ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ
Ποσό προέγκρισης χρηματοδότησης: 60.000€

2. ΜΗΔΕΙΑ
Σενάριο: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΑΝΙΤΗΣ
Σκηνοθεσία: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΑΝΙΤΗΣ
Παραγωγή: DNA FILMS
Ποσό προέγκρισης χρηματοδότησης: 70.000€

 

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματόγραφου (ΕΚΚ) για ακόμη μία χρονιά θα βρίσκεται και θα υποστηρίξει το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο πρόκειται να πραγματοποιησεί την 59η διοργάνωσή του μεταξύ 1 και 11 Νοεμβρίου 2018, τόσο μέσα από τις ταινίες που διαγωνίζονται και προβάλλονται στις αίθουσες του φεστιβάλ όσο και με τα βραβεία που απονέμει και χορηγεί, καθώς και με την παρουσία του στην Αγορά.

Συνολικά 15 ταινίες και 2 projects που υποστηρίζει το ΕΚΚ μέσα από τα προγράμματά του, είτε για την ανάπτυξη και παραγωγή ελληνικών κινηματογραφικών παραγωγών ή διεθνών συμπαραγωγών είτε για την προώθησή τους, πρόκειται να προβληθούν στα τμήματα του φετινού Φεστιβάλ. Πιο συγκεκριμένα στο Διεθνές Διαγωνιστικό τμήμα θα παρουσιαστούν οι ταινίες: «Η δουλειά της» του Νίκου Λαμπότ, «Οι Θεριστές» του Ετιέν Καλός, «Φυγαδεύοντας τον Χέντριξ» του Μάριου Πιπερίδη, και «Thewaiter» του Στηβ Κρικρή. Στην Επίσημη Πρώτη του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου συμμετέχουν οι ταινίες «Ακίνητο Ποτάμι» του Άγγελου Φραντζή, «Τα Δάκρυα του Βουνού» του Στέλιου Χαραλαμπόπουλου, «Η Δεξιά Τσέπη του Ράσου» του Γιάννη Λαπατά, «Ελεύθερο Θέμα» της Στέλλας Θεοδωράκη και «HolyBoom» της Μαρίας Λάφη. Στην ίδια ενότητα στο πλαίσιο του Ξεπερνώντας τα Σύνορα θα προβληθεί η ταινία «Παύση» της Τώνιας Μισιαλή και στο πλαίσιο της Δεύτερης Ματιάς οι ταινίες «Καζαντζάκης» του Γιάννη Σμαραγδή και «Σ’ αυτή τη Χώρα Κανείς δεν Ήξερε να Κλαίει» του Γιώργου Πανουσόπουλου. Στην ενότητα Ανοιχτοί Ορίζοντες πρόκειται να προβληθεί η ταινία «Η Αντιπροσωπεία» του Μπουγιάρ Αλιμάνι, ενώ στο πρόγραμμα Αcrobatis θα παρουσιαστούν οι ταινίες μικρού μήκους «37 Μέρες» της Νικολέτας Λεούση και «Λεωφόρος Πατησίων» του Θανάση Νεοφώτιστου. Εντωμεταξύ, ταινίες που έχει υποστηρίξει το ΕΚΚ στο παρελθόν θα προβληθούν στο πλαίσιο του Αφιερώματος στο Ελληνικό Queer Σινεμά, στο Αφιέρωμα στον Ιορδάνη Ανανιάδη και στις προβολές των βραβευμένων ταινιών του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας 2018.

Επιπλέον, στην Αγορά του ΦΚΘ, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 3 έως τις 10 Νοεμβρίου 2018, συμμετέχουν στο τμήμα Works in Progress τα projects«IntheStrangePursuitofLauraDurand»του Δημήτρη Μπαβέλλα και εκτός διαγωνιστικού τμήματος το «A SimpleMan» του Τάσου Γερακίνη. Καθ’ όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ το ΕΚΚ θα διατηρεί περίπτερο στο χώρο της Αγοράς, όπου θα υπάρχει ενημερωτικό και οπτικοακουστικό υλικό για τις ταινίες και τη δραστηριότητά του. Το περίπτερο του ΕΚΚ αποτελεί ένα χώρο δικτύωσης επαγγελματιών της κινηματογραφικής βιομηχανίας με στόχο την πληροφόρηση για τις διαδικασίες χρηματοδότησης παραγωγών και συμπαραγωγών, την προώθηση των ελληνικών ταινιών σε φεστιβάλ του εξωτερικού, καθώς επίσης και την παρουσίαση των δυνατοτήτων κινηματογράφησης ξένων παραγωγών στην Ελλάδα. Οι επισκέπτες του θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπροσώπους του ΕΚΚ από όλες τις διευθύνσεις του και να ενημερωθούν για τα χρηματοδοτικά του προγράμματά και τις ευκαιρίες συνεργασίας. Επίσης, η Διεύθυνση του ΕΚΚ Hellenic Film Commission θα παρουσιάσει τη λειτουργία και τις δραστηριότητές της στο Training Day της Αγοράς στις 6 Νοεμβρίου 2018 στις 11.00πμ.

Φέτος, το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου θα απονείμει δύο βραβεία και θα χορηγήσει ένα ακόμα. Πρόκειται για τα βραβεία σε Πρωτοεμφανιζόμενο Έλληνα Σκηνοθέτη/Πρωτοεμφανιζόμενη Ελληνίδα Σκηνοθέτιδα που κάνει πρεμιέρα στο επίσημο πρόγραμμα και το Best Location Award, το οποίο θεσμοθετείται για πρώτη φορά από τη Διεύθυνση Hellenic Film Commission, στην ίδια κατηγορία ταινιών. Επιπροσθέτως, το ΕΚΚ χορηγεί το βραβείο για την Καλύτερη Ταινία του διαγωνιστικού προγράμματος Virtual Reality.

Για μια ακόμη χρονιά οι επιλογές και οι δραστηριότητες του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης διακρίνονται για τη δημιουργικότητα και το υψηλό καλλιτεχνικό τους κύρος. Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου σταθερός συμπαραστάτης και συνομιλητής του Φεστιβάλ σε όλη τη διάρκεια της ετήσιας προετοιμασίας του και ως κύριος φορέας διαμόρφωσης κινηματογραφικής πολιτικής, χρηματοδότησης για την ανάπτυξη, παραγωγή και προώθηση της ελληνικής κινηματογραφικής τέχνης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, καθώς και προσέλκυσης και διευκόλυνσης ξένων οπτικοακουστικών παραγωγών στη χώρα, με χαρά συμμετέχει και υποστηρίζει τη μεγάλη διεθνή γιορτή του κινηματογράφου στη Θεσσαλονίκη.

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (Ε.Κ.Κ.) εξασφάλισε έως 10 υποτροφίες για τη συμμετοχή κινηματογραφιστών από την Ελλάδα στο Digital Production Challenge (DPCII), το οποίο πρόκειται να πραγματοποιηθεί από τις 28 Νοεμβρίου έως την 1 Δεκεμβρίου 2018 στην Αθήνα.

Το DigitalProductionChallenge (DPCII) είναι ένα τριήμερο εργαστήριο το οποίο απευθύνεται σε επαγγελματίες της κινηματογραφικής βιομηχανίας και προσφέρει στους συμμετέχοντες εξατομικευμένη τεχνογνωσία, ώστε να καταφέρουν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες σε όλα τα στάδια της παραγωγής μιας ταινίας, είτε πρόκειται για ταινίες μυθοπλασίας, είτε για ταινίες ντοκιμαντέρ. Το εργαστήριο προσανατολίζεται περισσότερο σε τεχνικά ζητήματα ανάπτυξης και ολοκλήρωσης μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο μπορούν να συζητήσουν και να παρουσιάσουν τα δικά τους κινηματογραφικά σχέδια (projects) ή να παρακολουθήσουν τη διαδικασία παραγωγής μέσα από μελέτες περίπτωσης, συζητήσεις με εξειδικευμένους επαγγελματίες και εργασίες σε ομάδες στην κατεύθυνση επίλυσης προβλημάτων κατά τη διάρκεια της παραγωγής, αλλά και στα επόμενα στάδια μετά από αυτή (post-production, υλικά, αρχειοθέτηση, διανομή κ.ά.).

Στη φετινή διοργάνωση οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με έμπειρους επαγγελματίες του κινηματογράφου από την Ευρώπη, όπως ο Florian Rettich, κινηματογραφιστής Philippe Ros, ο Tommaso Vergallo (CEO, Noir Lumière), ο παραγωγός Martin Hagemann (Zero Fiction Film), καθώς και με εξειδικευμένους επαγγελματίες από την Ελλάδα.

Οι ενδιαφερόμενοι ταλαντούχοι, γυναίκες και άντρες, κινηματογραφιστές μπορούν να καταθέσουν την αίτηση για την εξασφάλιση μίας θέσης υποτροφίας στο εργαστήριο έως και τις 6 Νοεμβρίου 2018. Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά εδώ.

Το ΕΚΚ δεν εμπλέκεται στη διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής των υποψηφίων, για την οποία αποκλειστικοί αρμόδιοι και υπεύθυνοι είναι οι οργανωτές του DPCII.

Περισσότερες πληροφορίες για το εργαστήριο μπορείτε να βρείτε εδώ.

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματόγραφου (ΕΚΚ) εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη και τα θερμά του συλλυπητήρια για τον θάνατο του σκηνοθέτη Δήμου Θέου, ενός από τους σημαντικότερους Έλληνες κινηματογραφιστές. Ο Δήμος Θέος υπήρξε ένας πρωτοπόρος και ρηξικέλευθος δημιουργός που το έργο του σημάδεψε τον κινηματογράφο στην Ελλάδα. Πέρα από τον κινηματογράφο, ασχολήθηκε με τη σκηνοθεσία στην τηλεόραση και στο θέατρο, καθώς και με τη συγγραφή στο πεδίο της θεωρίας της αισθητικής και με το δοκίμιο, ενώ δίδαξε σκηνοθεσία και κινηματογραφική θεωρία. Απόφοιτος της Σχολής Σταυράκου, ξεκίνησε την ανατρεπτική του καριέρα ως βοηθός σκηνοθέτη σε διάφορες ταινίες το 1958. Η ταινία του «Κιέριον», την οποία σκηνοθετεί και συνυπογράφει το σενάριο μαζί με τον Κώστα Σφήκα, ήταν η πρώτη ανοιχτά ελληνική πολιτική ταινία και θεωρείται πως άνοιξε το δρόμο στον «Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο». Η ταινία απέσπασε ειδική μνεία στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας (1968), το πρώτο βραβείο και βραβείο καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης (1974) και περιλαμβάνεται στον κατάλογο των ταινιών του περιοδικού CahiersduCinémaγια τις καλύτερες ταινίες μεταξύ 1968 και 1975.Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου υποστήριξε σταθερά το έργο του Δήμου Θέου («Κιέριον» 1974, «Καπετάν Μεϊντάνος» 1987, «Ελεάτης Ξένος» 1996) που αναμφίβολα αποτελεί τομή για την ιστορία της κινηματογραφικής τέχνης στην Ελλάδα και ξεπέρασε τα εθνικά όρια. Οι σκέψεις, η μεθοδολογία και το έργο του έχουν καίρια θέση στην πολιτιστική κληρονομιά της χώρας και θα εμπνεύσουν τις επόμενες γενιές κινηματογραφιστών.

Ο 4ος κύκλος επεισοδίων της εξαιρετικά δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς THEDURRELLSτων βρετανικών καναλιών ITV και PBS, ολοκλήρωσε 33 ημέρες γυρισμάτων στην Κέρκυρα στις 11 Οκτωβρίου. Ο νέος, και τελευταίος, κύκλος της σειράς αποτελείται από 6 επεισόδια. Όλοι οι προηγούμενοι κύκλοι επεισοδίων πραγματοποίησαν γυρίσματα στην Κέρκυρα, συμπεριλαμβανομένης της παλιάς πόλης της Κέρκυρας, ενός από τα δεκαοχτώ (18) προστατευόμενα από την UNESCO μνημεία της Ελλάδας.

Η σειρά βασίζεται στην αυτοβιογραφική τριλογία της Κέρκυρας του Τζέραλντ Ντάρελ, φυσιοδίφη, εξερευνητή και συγγραφέα, η οποία εξιστορεί την εγκατάσταση της οικογένειας του στο νησί το 1933.

Το σενάριο του 4ου κύκλου επεισοδίων υπογράφει ακόμη μια φορά ο υποψήφιος για βραβείο BAFTASimonNye(MenBehavingBadly, ReggiePerrin). Τους βασικούς ρόλους της οικογένειας των Ντάρελ παίζουν ο JoshO'Connor (Lawrence, LesMiserables), η CallumWoodhouse (Leslie, ColdFeet), η DaisyWaterstone (Margo) και ο MiloParker (Gerald, MrHolmes). Την παραγωγή υπογράφει η εταιρία SidGentleFilmsLtd.σε συμπαραγωγή με την Masterpiece. Στον τελευταίο κύκλο επεισοδίων η διακεκριμένη ηθοποιός KeeleyHawes (TheMissing, Bodyguard) επαναλαμβάνει τον ρόλο της μητριαρχικής Λουίζα Νταρέλ στα τελευταία ηλιόλουστα επεισόδια της σειράς. Παίζουν ακόμη ο Αλέξης Γεωργούλης (MyLifeinRuins) στο ρόλο του γοητευτικού Σπύρου, η MilesJupp (HowardsEnd) στο ρόλο της ξαδέλφης Μπάζιλ, η AnnaSavva (Genius) ως οικονόμος Λουγκαρέτζια, ο Γιώργος Καραμίχος (LoveIs...) ως Δρ. Στεφανίδης και η LucyBlack (Jericho) στο ρόλο της Φλόρενς Πετρίδη. Σκηνοθετεί ο RogerGoldby (CalltheMidwife) και ο SteveBarron (TreasureIsland), ο οποίος σκηνοθέτησε το πρώτο επεισόδιο του 1ου κύκλου και επέστρεψε για να σκηνοθετήσει το φινάλε. Ο ChristopherHallεπέστρεψε ως παραγωγός.

Tο HellenicFilmCommissionζήτησε από τους παραγωγούς να περιγράψουν την εμπειρία τους από τα γυρίσματα στην Κέρκυρα.

«Είμαστε ευτυχείς που είχαμε μια τόσο ισχυρή και δημιουργική σχέση τόσο με την Κέρκυρα όσο και με τους συνεργάτες μας στην Ελλάδα. Η κινηματογράφηση στον τόπο που τόσο αγάπησε ο Τζέραλντ Ντάρελ και τα εκατομμύρια των θεατών, συνέβαλε καθοριστικά στην τεράστια επιτυχία της σειράς. Εντυπωσιαστήκαμε ιδιαίτερα από την προθυμία, τη σκληρή δουλειά και την ικανότητα των ελληνικών κινηματογραφικών συνεργείων και των τεχνικών τους και κάναμε πολλούς φίλους ζωής. Οι τοποθεσίες είναι όμορφες και στην περίπτωση που υπάρχει η παραμικρή δυσκολία, γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια από τους υπευθύνους ώστε να διευκολυνθεί το γύρισμα με λεπτούς και σωστούς χειρισμούς. Λατρεύουμε να κάνουμε γυρίσματα στην Κέρκυρα και στην Ελλάδα», μας είπε η Sally Woodward Gentle, ExecutiveProducer της σειράς, περιγράφοντας την εμπειρία της στην Ελλάδα.

«Γυρίζοντας τους DURRELLS στην Κέρκυρα ήταν μια απολαυστική εμπειρία από την αρχή μέχρι το τέλος. Ερωτευτήκαμε το νησί, τις εκπληκτικές τοποθεσίες, την ομορφιά της αρχιτεκτονικής και τη φιλικότητα των κατοίκων του. Πέρα από αυτό, το μικτό συνεργείο αποτελούμενο από Βρετανούς, Αθηναίους και ντόπιους Κερκυραίους τεχνικούς οδήγησε σε μια πολύ αρμονική, τολμώ να πω, ευρωπαϊκή εμπειρία γυρισμάτων. Ως παραγωγός, ανυπομονώ να ξανακάνω γύρισμα στην Ελλάδα και είμαι βέβαιος ότι τα νέα οικονομικά κίνητρα θα δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για να ξανασυμβεί», σχολίασε για το Hellenic Film Commission ο Christopher Hall, Παραγωγός της σειράς.

«Ως έμπειρος Έλληνας επαγγελματίας στον κινηματογράφο τα τελευταία 20 χρόνια, συνειδητοποιώ πόσο σημαντικό είναι για τη χώρα να ενθαρρύνει οποιαδήποτε κινηματογραφική παραγωγή, είτε τηλεοπτική σειρά, είτε κινηματογραφική ταινία, είτε ντοκιμαντέρ. Το νέο ελληνικό επενδυτικό κίνητρο μας επιτρέπει να ανταγωνιστούμε σε παγκόσμιο επίπεδο οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου. Γνωρίζουμε ότι έχουμε εξαιρετικές τοποθεσίες, πολύ έμπειρους τεχνικούς, κινηματογραφικό εξοπλισμό και σπουδαίους ηθοποιούς, αλλά τα οικονομικά κίνητρα είναι το κλειδί για τη διατήρηση της βιομηχανίας μας» προσθέτει ο Κώστας Ραφτόπουλος, υπεύθυνος εκτέλεσης παραγωγής της σειράς στην Ελλάδα.

Η εταιρεία που ανέλαβε την εκτέλεση παραγωγής στην Ελλάδα είναι η Avion Films. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων στην Κέρκυρα το συνεργείο αποτελούνταν από 80 Έλληνες (55 από την Κέρκυρα και 35 από την Αθηνά) και 90 μέλη από την Μεγάλη Βρετανία.

Τα γυρίσματα της σειράς στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκαν στις εξής τοποθεσίες: Κοντόκαλι, πόλη Κέρκυρας, Κουλούρα, Άγιος Στέφανος, Ερημίτης, Γαστούρι, Μπουκάρι, Παραμόνας, Πουλάδες, Δανίλια, Σκριπερό, Νησάκι, Χαλικούνας, Κουραμάδες και Σιναράδες.

Ο 4ος κύκλος επεισοδίων THEDURRELLS έχει εγκριθεί για ενίσχυση με cashrebateαπό το ΕΚΟΜΕ.

Η Διεύθυνση Hellenic Film Commission του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφουυποστήριξε την παραγωγή διευκολύνοντας την απόκτηση αδειών για τα γυρίσματα της σειράς στην Κέρκυρα, προσκομίζοντας όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα.

Δείτε περισσότερα: www.filmcommission.gr 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (Ε.Κ.Κ.), σε συνέχεια της δημόσιας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και κατόπιν υποβολής σχετικής εισήγησης από τον Γενικό Διευθυντή, ανακοινώνει την ομόφωνη απόφασή του για την επιλογή του κ. Πάνου Θωμαΐδη για την κάλυψη της θέσης του Διευθυντή Ανάπτυξης και Παραγωγής με θητεία μέχρι τις 13/2/2020.

 

Το Δ.Σ. ευχαριστεί θερμά όλες και όλους τους υποψηφίους, οι οποίοι με πραγματική διάθεση προσφοράς στον ελληνικό κινηματογράφο υπέβαλαν τις υψηλού επιπέδου υποψηφιότητές τους για την κάλυψη της θέσης.

ΑΔΑ: 6ΣΝΟ469ΗΙΧ-ΓΥ9
Φορέας έκδοσης: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΕ
Αριθμός Πρωτοκόλλου: 5761
Θέμα: Επιλογή Διευθυντή Ανάπτυξης και Παραγωγής του Ν.Π.Ι.Δ.
με την επωνυμία Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (Ε.Κ.Κ.)

Είδος Πράξης: ΛΟΙΠΕΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ

Για προβολή της αναρτημένης πράξης πατήστε εδώ
Για λήψη του εγγράφου της πράξης πατήστε εδώ

 

Ακολουθεί το βιογραφικό σημείωμα του νέου Διευθυντή Ανάπτυξης και Παραγωγής:

 

Panos-A-Thomaidis-CU-BW

Ο Πάνος Θωμαΐδης είναι σκηνοθέτης, παραγωγός, συνιδρυτής και στέλεχος της ανεξάρτητης εταιρείας παραγωγής οπτικοακουστικών έργων PATH, που εδρεύει στην Αθήνα.

 

Απόφοιτος του American Film Institute (AFI Center for Advanced Film & Television Studies/Hollywood, CA, USA), κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (MFA in FILM Directing) από το ACCD (Art Center College of Design, Pasadena, CA, USA) και ΜΒΑ από το ALBA (Athens Laboratory of Business Administration).

 

Έμπειρος επαγγελματίας, έχει εργαστεί από τα νεανικά του χρόνια στον οπτικοακουστικό κλάδο, στον κινηματογράφο, την τηλεόραση, τη διαφήμιση και τα νέα μέσα, αλλά και στους κλάδους της πρωτογενούς και δευτερογενούς παραγωγής, στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ.

 

Με δημιουργικές, αλλά και διοικητικές ικανότητες, κατείχε αντίστοιχες εργασιακές θέσεις. Σκηνοθέτης, Παραγωγός ή/και Σεναριογράφος σε πάνω από 300 διαφημιστικά σπότς, πολυάριθμα αυτοτελή τηλεοπτικά επεισόδια, ντοκιμαντέρ, εταιρικά videos, industrials και εκπαιδευτικές ταινίες.

 

Κατείχε στελεχικές θέσεις, όπως αυτές του Διευθυντή Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ή του Διευθυντή τμήματος Post Production στη Movielab A.E., εταιρεία του ομίλου της Spot JWT Athens, του Συμβούλου Εταιρικής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και του Συμβούλου Στρατηγικού Σχεδιασμού και Εκσυγχρονισμού σε επιχειρήσεις του οπτικοακουστικού κλάδου.

Στην ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση των εκπροσώπων των χωρών - μελών του Κινηματογραφικού Δικτύου Νοτιοανατολικής Ευρώπης SEE Cinema Network, που έγινε στα Τίρανα στις 4 Οκτωβρίου 2018, αποφασίστηκε η υποστήριξη για την Ανάπτυξη (Development) 8 σχεδίων κινηματογραφικών ταινιών μεγάλου μήκους διεθνούς συμπαραγωγής μεταξύ των χωρών - μελών του. Τα υποψήφια για χρηματοδότηση σχέδια που είχαν προεπιλεγεί από τα Κέντρα Κινηματογράφου των χωρών και εξετάστηκαν από τη Γενική Συνέλευση ήταν 15. Το καθένα από τα οκτώ σχέδια που εγκρίθηκαν θα χρηματοδοτηθεί με 8.000€. Τα projects που εγκρίθηκαν είναι:

 

1. LIGHT FALLS (Αλβανία, Ρουμανία)
Σκηνοθεσία: Sven Dagones και Φαίδων Παπαμιχαήλ


2. PATCHWORK (Κύπρος, Ελλάδα)
Σκηνοθεσία: Πέτρος Χαραλάμπους


3. MIGNON (Ελλάδα, Ρουμανία)
Σκηνοθεσία: Σοφία Γεωργοβασίλη


4. MIMI (ΠΓΔΜ, Σερβία, Ελλάδα)
Σκηνοθεσία: Darijan Pejovski


5. LOOKING FOR VENERA (Κόσοβο, Αλβανία, ΠΓΔΜ)
Σκηνοθεσία: Norika Sefa


6. SIRIN (Μαυροβούνιο, Σερβία, Κροατία, Βοσνία)
Σκηνοθεσία: Senad Sahmanovic


7. YELLOW TIE (Ρουμανία, Κροατία)
Σκηνοθεσία: Serge Ioan Celebidachi


8. KELTI (CELT) (Σερβία, Μαυροβούνιο, Κροατία)
Σκηνοθεσία: Milica Tomovic

 

Τo See Cinema Network, που ιδρύθηκε με πρωτοβουλία του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, έχει χρηματοδοτήσει από το 2003 μέχρι σήμερα 99 σχέδια ταινιών διεθνούς συμπαραγωγής. Επίσης, αποφασίστηκε, με πρωτοβουλία του ΕΚΚ, η έναρξη ενός διαλόγου για την ενίσχυση των δημιουργικών συνεργειών και αναπτυξιακών δράσεων μεταξύ των χωρών του Δικτύου. Για μια ακόμη χρονιά τα σχέδια που εξετάστηκαν διακρίνονταν για το υψηλό καλλιτεχνικό τους επίπεδο. Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου συγχαίρει όλες και όλους τους δημιουργούς και εύχεται καλή συνέχεια στην εξέλιξη των σχεδίων τους.