Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (Ε.Κ.Κ.) ανακοινώνει τον Πίνακα Επιτυχόντων για τις θέσεις: 1.1 (Γενικός συντονισμός έργου) και 1.2 (Συντονισμός πλατφόρμας & επίβλεψη σχολικών προβολών),σύμφωνα με την Πρόσκληση 1/2021 (30/7/2021) στο πλαίσιο στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Συντονισμός, επικοινωνία με τα σχολεία, υποστήριξη χρήσης της πλατφόρμας, προβολή» της Πράξης «Ψηφιακή Πλατφόρμα Κινηματογραφικών Ταινιών για τα Σχολεία» με κωδικό ΟΠΣ 5074743του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ

ΚΩΔ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

1.1

Γενικός συντονισμός έργου

Ηλίας Τασόπουλος

1.2

Συντονισμός πλατφόρμας & επίβλεψη σχολικών προβολών

Αθηνά Καρτάλου-Αντούκου

 

Υπενθυμίζεται ότι ενστάσεις μπορούν να υποβληθούν στο Ε.Κ.Κ. κατά του πίνακα επιτυχόντων μέσα σε αποκλειστική προθεσμία πέντε (5) ημερών, η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής του. Η ένσταση κατατίθεται ή αποστέλλεται με συστημένη επιστολή στο Ε.Κ.Κ. στην παραπάνω διεύθυνση. Η ένσταση θα κριθεί αμετάκλητα από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ε.Κ.Κ. εντός 10 εργασίμων ημερών από την λήξη της προθεσμίας υποβολής

Η ελληνική ταινία, ξεπερνώντας δυσκολίες και εμπόδια της πανδημίας, ταξιδεύει και φέτος στο Παρίσι για το καθιερωμένο ανά διετία ραντεβού της με τους Γάλλους σινεφίλ. Το 11ο Πανόραμα Σύγχρονου Ελληνικού Κινηματογράφου, που διοργανώνεται από το εκεί Ελληνικό Πολιτιστικό Κέντρο, θα παρουσιάσει σ’ ένα ιδιαιτέρως απαιτητικό κοινό δέκα (10) ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ, σχεδόν στο σύνολό τους αντιπροσωπευτικές της ελληνικής κινηματογραφίας κατά τη διετία 2019-2020.
Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ), σταθερός αρωγός του Ελληνικού Πολιτιστικού Κέντρου από το 1ο Πανόραμα μέχρι σήμερα, αναγγέλλει με ιδιαίτερη χαρά την είδηση. Βασική επιδίωξή του άλλωστε είναι η εξωστρέφεια και η διεθνής προβολή της ελληνικής ταινίας και των δημιουργών της.
Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΚΚ Μάρκος Χολέβας δήλωσε σχετικά: «Το Πανόραμα Σύγχρονου Κινηματογράφου στο Παρίσι είναι μια διοργάνωση σημαντική για τη διατήρηση και την ενίσχυση των δεσμών της ελληνικής ταινίας με το κοινό της Γαλλίας, που διακρίνεται για την υψηλή κινηματογραφική του κουλτούρα και έχει διαδραματίσει σπουδαίο ρόλο στην ανάδειξη του ευρωπαϊκού σινεμά».
 
Οι ταινίες του 11ου Πανοράματος
 
Έξι ταινίες μυθοπλασίας και τρία ντοκιμαντέρ της τελευταίας διετίας θα προβληθούν στον κινηματογράφο Grand Action από 1-3 Οκτωβρίου 2021. Συγκεκριμένα:
Η «Ευτυχία» του Άγγελου Φραντζή, ο «Απόστρατος» του Ζαχαρία Μαυροειδή, το «Digger» του Τζώρτζη Γρηγοράκη, τα «Μήλα» του Χρήστου Νίκου, το «Ντάνιελ 16» του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου, το «Παρί» του Σιαμάκ Ετεμάντι, το «Express Scopelitis» της Αιμιλίας Μηλού, η «Μεταφορά» του Ηλία Γιαννακάκη και ο «Μάρκος» του Νίκου Σκαρέντζου.
Σε ειδική προβολή θα παρουσιαστεί το ντοκιμαντέρ «Λουόμενοι» της Εύας Στεφανή, παραγωγής 2008.
 
Δημόσιο διάλογο για τον εικοστό αιώνα του ελληνικού σινεμά, αλλά και για την ανάγκη διατήρησης και αξιοποίησης του κινηματογραφικού μας αποθέματος κατά τον 21ο αιώνα άνοιξε η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου (ΕΑΚ) μέσω της δράσης «Χώρα, σε βλέπω», χορηγός της οποίας είναι και το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ). 
Μέρος της δράσης αυτής ήταν και οι προβολές 10 αποκατεστημένων και ψηφιοποιημένων ταινιών, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου υπό την αιγίδα της Επιτροπής Ελλάδα 2021, στην Πειραιώς 260. Η εκδήλωση αυτή ολοκληρώθηκε με επιτυχία χθες  βράδυ με μια ανοικτή στο κοινό συζήτηση που προηγήθηκε της προβολής του αποκατεστημένου «Θίασου» του Θόδωρου Αγγελόπουλου. Ο γόνιμος ανέδειξε τον επείγοντα χαρακτήρα της αποκατάστασης και ψηφιοποίησης των ταινιών, αλλά και τη σημασία των πολιτικών που απαιτούνται για τη δημιουργία ψηφιακών αρχείων.
Ο πρόεδρος του Δ.Σ του ΕΚΚ Μάρκος Χολέβας σε παρέμβασή του επεσήμανε τη σημασία του συντονισμού όλων των εμπλεκόμενων φορέων της πολιτείας «ώστε άμεσα  όλοι μαζί να ενεργήσουμε για την ψηφιοποίηση των κινηματογραφικών έργων, λαμβάνοντας υπόψη τα ελληνικά εργαστήρια (τις δυνατότητές τους και τον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν στο εγχείρημα αυτό) και την εμπειρία της Ταινιοθήκης της Ελλάδος στη μηχανική αποκατάσταση υλικών φορέων εικόνας και ήχου. Σημαντικός είναι και ο ρόλος των παραγωγών και των σκηνοθετών-παραγωγών που είναι νόμιμοι κάτοχοι των υλικών φορέων στους οποίους είναι αποτυπωμένα τα έργα». Ο Μ. Χολέβας αναφέρθηκε επίσης στις αυθαίρετες και παράνομες παρεμβάσεις διαφόρων που αλλοιώνουν την αρχική μορφή των κινηματογραφικών έργων κατά την τηλεοπτική προβολή της, αλλά και στον ρόλο που οφείλει να παίξει το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο για την προστασία της κινηματογραφικής μας κληρονομιάς εφαρμόζοντας τον  Ν. 2121/93.
 
Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού καλεί τους ενδιαφερομένους να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής του κινηματογραφικού έργου, με το οποίο η χώρα μας θα εκπροσωπηθεί στην 94η διοργάνωση βραβείων OSCAR της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, διεκδικώντας το βραβείο Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους.
Η πρόσκληση απευθύνεται στους Έλληνες κινηματογραφιστές, στο πλαίσιο του άρθρου 35 του ν. 3905/2010 («Ενίσχυση και ανάπτυξη της κινηματογραφικής τέχνης και άλλες διατάξεις», ΦΕΚ Α΄ 219), αναφορικά με την εκπροσώπηση της Ελλάδας στις διαδικασίες των βραβείων OSCAR, σε συνδυασμό με την απόφαση ΥΠΠΟΤ/ΔΟΕΠΥ/ΤΟΠΥΝΣ/53689/01-06-2012 (ΦΕΚ Β΄ 1829), εφόσον πληρούν τα κριτήρια υπό τους τίτλους Α. ΟΡΙΣΜΟΣ και Β. ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΤΗΤΑ, όπως αυτά προβλέπονται από τους κανόνες της 94ης διοργάνωσης της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.
Λόγω των ειδικών συνθηκών που δημιουργήθηκαν εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, έχουν επέλθει αλλαγές τόσο στις ημερομηνίες όσο και τους λοιπούς όρους συμμετοχής που αφορούν στην 94η διοργάνωση.
Στο πλαίσιο αυτό, ταινίες για τις οποίες είχε αρχικά προγραμματιστεί πρεμιέρα σε εμπορική κινηματογραφική αίθουσα και οι οποίες εν τούτοις διατέθηκαν αρχικώς μέσω εμπορικής υπηρεσίας διανομής ροής (streaming service) ή μέσω βίντεο κατά παραγγελία (video on demand), πληρούν τις προϋποθέσεις επιλεξιμότητας στην κατηγορία Βραβείο Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους για την 94η διοργάνωση των Βραβείων OSCAR υπό τους ακόλουθους όρους:
• Οι συντελεστές να είναι σε θέση να παρέχουν στην Ακαδημία τόσο τα πρωτότυπα έγγραφα όσο και την αγγλική μετάφραση των κυβερνητικών διατάξεων αναστολής λειτουργίας των κινηματογραφικών αιθουσών, καθώς και των προγενέστερων συμφωνιών για προγραμματισμένη προβολή σε εμπορική κινηματογραφική αίθουσα και τη διανομή ροής (streaming service) ή βίντεο κατά παραγγελία (video on demand).
• Οι συντελεστές να είναι σε θέση να διαθέσουν την ταινία εντός 60 ημερών από την επίσημη επιλογή της εκ μέρους της αρμόδιας Επιτροπής στον ασφαλή ιστότοπο μελών Academy Screening Room
• Οι ταινίες να πληρούν όλες τις άλλες προϋποθέσεις επιλεξιμότητας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κανονισμό προβλέπονται τα εξής: 
 
Α. ΟΡΙΣΜΟΣ
Ως διεθνής ορίζεται η κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους (διάρκειας μεγαλύτερης των 40 λεπτών), της οποίας η παραγωγή λαμβάνει χώρα εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και της οποίας η γλώσσα των διαλόγων δεν είναι κατά κύριο λόγο (ήτοι σε ποσοστό άνω του 50%) η αγγλική. Επιτρέπονται ταινίες κινουμένων σχεδίων, καθώς και ταινίες ντοκιμαντέρ.
 
Β. ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΤΗΤΑ
·     Η κινηματογραφική ταινία, η οποία υποβάλλεται, θα πρέπει να έχει κυκλοφορήσει για πρώτη φορά όχι νωρίτερα από την 1η Ιανουαρίου 2021 και όχι αργότερα από τις 31 Δεκεμβρίου 2021, καθώς και να προβάλλεται για τουλάχιστον επτά διαδοχικές ημέρες σε εμπορική κινηματογραφική αίθουσα, αποφέροντας έσοδα για τον παραγωγό και τον αιθουσάρχη.
·     Η κινηματογραφική ταινία πρέπει να διαφημίζεται και να προωθείται κατά την κυκλοφορία της στις αίθουσες, με τρόπο που θεωρείται συνηθισμένος στις πρακτικές διανομής ταινιών μεγάλου μήκους. Δεν απαιτείται διανομή της ταινίας στις Ηνωμένες Πολιτείες.
·     Ταινίες οι οποίες, σε οποιαδήποτε έκδοση, θα τύχουν προβολής ή διανομής νωρίτερα από την πρώτη, επίσημη προβολή ή διανομή σε εμπορική κινηματογραφική αίθουσα δεν θα είναι επιλέξιμες για το βραβείο της Ακαδημίας. Το είδος προβολής ή διανομής που καθιστά την εκάστοτε κινηματογραφική ταινία ακατάλληλη περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: καλωδιακή τηλεόραση, υπηρεσίες Pay per View / Video on Demand, διανομή DVD, διανομή από αεροπορική εταιρεία με σκοπό την προβολή εν πτήσει, μετάδοση μέσω διαδικτύου. Για την εφαρμογή του συγκεκριμένου όρου, σε συνδυασμό με την εξαίρεση που τίθεται όσον αφορά ειδικά στην 94η διοργάνωση, αναμένονται διευκρινίσεις από την Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου.
·     Η γλώσσα των αυθεντικών διαλόγων της κινηματογραφικής ταινίας θα πρέπει να είναι κατά κύριο λόγο (ποσοστό άνω του 50%) διαφορετική από την αγγλική. Απαιτούνται ακριβείς, ευανάγνωστοι υπότιτλοι στην αγγλική γλώσσα.
·     Ο δημιουργικός έλεγχος της κινηματογραφικής ταινίας που υποβάλλεται θα πρέπει, πιστοποιημένα, να βρίσκεται σε μεγάλο βαθμό στα χέρια των πολιτών ή των κατοίκων της χώρας, η οποία την υποβάλλει.
·     Σε περίπτωση που η Επιτροπή δεν συμπεριλάβει επικαιροποιημένες ή/και ακριβείς πληροφορίες που σχετίζονται με την ιθαγένεια της ταινίας που έχει επιλεγεί, καθώς και άλλα θέματα όπως τις λεπτομέρειες παραγωγής και τις πληροφορίες κυκλοφορίας, η ταινία αυτή θα κρίνεται μη επιλέξιμη. 
·     Η Εκτελεστική Επιτροπή του βραβείου Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους είναι η αρμόδια για να επιλύσει όλα τα ερωτήματα που σχετίζονται με την επιλεξιμότητα και τους κανονισμούς.
Προκειμένου η συμμετοχή κινηματογραφικής ταινίας στην ανωτέρω διαδικασία επιλογής να είναι έγκυρη και ολοκληρωμένη, θα πρέπει να υποβληθεί αίτηση του παραγωγού με πρωτότυπη υπογραφή, με τα ακόλουθα στοιχεία:
1.     Ακριβή τίτλο της ταινίας, διάρκεια και είδος (μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ, ταινία κινουμένων σχεδίων, όλα διάρκειας άνω των 40 λεπτών).
2.     Συνημμένο Πιστοποιητικό Ελληνικότητας (το οποίο εκδίδεται, μετά από σχετική αίτηση, από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου), καθώς και στοιχεία των συντελεστών.
3.     Παραστατικά που αποδεικνύουν ότι η πρώτη, επίσημη κυκλοφορία της ταινίας έγινε για επτά διαδοχικές μέρες σε αίθουσα εμπορικού κινηματογράφου με εισιτήριο, ή, εναλλακτικά, και εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις που προαναφέρθηκαν, μέσω διανομής ροής (streaming service) ή βίντεο κατά παραγγελία (video on demand).
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. του Τμήματος Κινηματογραφίας και Ο/Α Μέσων της Διεύθυνσης Παραστατικών Τεχνών και Κινηματογράφου του ΥΠΠΟΑ, από την Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου, έως και την Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2021. Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησης υποψηφιότητας, θα ακολουθήσει ενημέρωση των αιτούμενων σχετικά με τη διαδικασία αξιολόγησης.
 
 
Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, θεωρώντας σημαντική τη διαρκή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της ελληνικής κινηματογραφίας,  υποδέχεται στην Ελλάδα το 12ο APOSTLAB  και το  υποστηρίζει οικονομικά. Πρόκειται για ένα ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διαρκεί έξι (6) ημέρες φέρνοντας σε επαφή επαγγελματίες του διεθνούς οπτικοακουστικού χώρου. Σκοπός του εργαστηρίου είναι να τους βοηθήσει να κατανοήσουν σε βάθος το στάδιο του post-production σε τεχνικό, οικονομικό και καλλιτεχνικό επίπεδο δίνοντας έμφαση στις προκλήσεις των διεθνών συμπαραγωγών, αλλά και να το εντάξουν λειτουργικά στον αρχικό σχεδιασμό παραγωγής του έργου τους.
Το 12ο APOSTLAB απευθύνεται σε παραγωγούς με σχέδιό τους σε διεθνή συμπαραγωγή κινηματογραφικής ταινίας μεγάλου μήκους ή τηλεοπτικής σειράς που βρίσκονται σε στάδιο ανάπτυξης ή προπαραγωγής. Απευθύνεται επίσης σε post-production supervisors.
Στο εργαστήριο θα συμμετάσχουν 24 επαγγελματίες από διάφορες χώρες.
Η 12η διοργάνωση  του APOSTLAB θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα από 18-23 Νοεμβρίου 2021. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν τα σχέδιά τους μέχρι την Κυριακή 3 Οκτωβρίου
Αναλυτικές πληροφορίες και φόρμα υποβολής στους συνδέσμους  https://bit.ly/3tp6jk2, APostLab
Ερωτήσεις και διευκρινίσεις στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ) υποστηρίζει ως χορηγός τη δράση της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου (ΕΑΚ)  «Χώρα, σε βλέπω / Ο εικοστός αιώνας του ελληνικού σινεμά», που θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα της Επιτροπής Ελλάδα 2021 από 11 έως 15 Σεπτεμβρίου στον Κήπο της Πειραιώς 260 στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.
 
To ΧΩΡΑ, ΣΕ ΒΛΕΠΩ είναι ένα πρόγραμμα διάσωσης, ψηφιοποίησης, προβολής και μελέτης ταινιών από την πλούσια κληρονομιά του ελληνικού κινηματογράφου του 20ού αιώνα, στο πλαίσιο της επετείου των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση. 
 Ένα συναρπαστικό ταξίδι στον χωροχρόνο, όχι απλά μιας κινηματογραφίας αλλά μιας ολόκληρης χώρας. Ένας (και πολλοί) αλλιώτικοι τρόποι να απαντήσει κανείς στο ερώτημα «τι είναι η πατρίδα μας;» – καθρεφτίζοντάς την στα έργα των Ελλήνων δημιουργών. 
 Το πρώτο μέρος του Χώρα, Σε Βλέπω – που θα ταξιδέψει τους επόμενους μήνες με 21+21, 42 συνολικά ταινίες, εκ των οποίων οι 30 σε νέες ψηφιακές κόπιες επιμελημένες από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου, σε 21 στάσεις στις 5 ηπείρους – κάνει πρεμιέρα στην Αθήνα και το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου το Σάββατο 11 Σεπτέμβρη. Έως και την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου στον Κήπο της Πειραιώς 260, θα προβληθούν οι δέκα πρώτοι τίτλοι του προγράμματος, μια πρώτη σειρά από εμβληματικά έργα του ελληνικού σινεμά: γνωστά, λιγότερο γνωστά, πολυβραβευμένα, queer, εθνογραφικά, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ηλεκτρισμένα, αλλόκοτα. Κάπως όπως η ίδια η Χώρα που τα δημιούργησε. 
 
Είσοδος ελεύθερη με δελτία εισόδου (θα διατίθενται δωρεάν την ημέρα κάθε προβολής από τις 18.00 και μετά 
στα ταμεία της Πειραιώς 260) 
Για την είσοδο του κοινού στις παραστάσεις της Πειραιώς 260 απαιτείται η επίδειξη έγκυρου πιστοποιητικού εμβολιασμού ή πιστοποιητικού νόσησης, σύμφωνα με τις διατάξεις της ΚΥΑ υπ΄ άρ. Δ1α/ΓΠ.οικ.44779 (ΦΕΚ 3117/Β 16.07.2021). Επίσης, απαιτείται η χρήση μάσκας και η τήρηση των αναγκαίων αποστάσεων τόσο κατά την προσέλευση και την αποχώρηση, όσο και κατά τη διάρκεια των παραστάσεων, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Άρνηση επίδειξης σχετικού πιστοποιητικού ή έλλειψη αυτού καθιστά την είσοδο μη επιτρεπτή στον/στην κάτοχο του εισιτηρίου. 
 
Πατήστε ΕΔΩ για το πρόγραμμα της εκδήλωσης 
 
Το Ευρωπαϊκό φόρουμ συμπαραγωγής ταινιών μικρού μήκους Euro Connection, το οποίο πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Αγοράς του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Clermont-Ferrand (1 και 2 Φεβρουαρίου 2022), απευθύνει κάλεσμα σε παραγωγούς ταινιών μικρού μήκους.
Κάθε χρόνο επιλέγονται 14 σχέδια ταινιών μικρού μήκους (μυθοπλασία, animation, δημιουργικό ντοκιμαντέρ, VR project) από όλη την Ευρώπη για να συμμετάσχουν σε  μια σειρά δράσεων που περιλαμβάνουν pitching training workshops, pitching sessions, συναντήσεις με επαγγελματίες και δικτύωση.
Επιλέξιμα είναι σχέδια διάρκειας έως 30 λεπτά που προορίζονται για ευρωπαϊκή συμπαραγωγή, των οποίων τα γυρίσματα δεν θα πραγματοποιηθούν πριν τον Ιούνιο του 2022. Βασική προϋπόθεση είναι τα υποψήφια σχέδια να έχουν εξασφαλίσει από τη χώρα προέλευσής τους μερική χρηματοδότηση- ανεξαρτήτως ποσού-  από κρατικούς ή τοπικούς φορείς και οργανισμούς, δημόσια ή ιδιωτική τηλεόραση, βραβεία, διαγωνισμούς κ.λπ. Δεν είναι επιλέξιμα σχέδια που έχουν εξασφαλίσει χρηματοδότηση, υπηρεσίες ή συμμετοχές σε είδος αποκλειστικά από εταιρείες παραγωγής ή ιδιωτικά κεφάλαια μόνο. 
 Υποβολή αιτήσεων (με την ένδειξη EURO CONNECTION και τον τίτλο του σχεδίου) μέχρι τις 20 Οκτωβρίου 2021 στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ) στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με κοινοποίηση στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
 
Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα κριτήρια επιλεξιμότητας, τη διαδικασία επιλογής, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και την αίτηση συμμετοχής θα βρείτε ΕΔΩ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου εν όψει της επικείμενης αποχώρησης του νυν Γενικού Διευθυντή του, κ. Παντελή Μητρόπουλου, λόγω ασυμβιβάστου εν όψει της επαγγελματικής επαναδραστηριοποίησής του στον οπτικοακουστικό χώρο, απευθύνει δημόσια πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση της θέσης του Γενικού Διευθυντή για το υπόλοιπο της θητείας του.
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει την 21η Σεπτεμβρίου 2021 στις 15:00.
 
Κατεβάστε την πρόσκληση ενδιαφέροντος ΕΔΩ
 

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε τη διακήρυξη

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το έγγραφο ΕΕΕΣ/ΤΕΥΔ

 

Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι χρειάζονται το αρχείο που αφορά στο Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης (ΕΕΕΣ) / Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ) σε μορφή xml, παρακαλούνται να στέλνουν σχετικό αίτημα προς τη διεύθυνση αλληλογραφίας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με θέμα «Συνοπτικός 2/2021 – αίτημα αποστολής αρχείου ΕΕΕΣ».

Ο Ανέστης Βλάχος υπήρξε ένας εμβληματικός ηθοποιός της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και του θεάτρου. Στην πραγματική ζωή ήταν ένας άνθρωπος με έμφυτη ευγένεια και χαμηλούς τόνους. Στην οθόνη συνήθως ήταν μια δύναμη του «κακού» που κινούσε τη μυθοπλασία. 
Στεκόταν με φυσικότητα εντός του κινηματογραφικού κάδρου καταφέρνοντας ν’ αναδεικνύει την «εσωτερική» δράση της ταινίας. Ήταν ένα αυθεντικό ταλέντο που εμφανίστηκε σε μια εποχή κατά την οποία το ελληνικό σινεμά αναζητούσε μια νέα ταυτότητα και αισθητική έξω από τα στούντιο σε ανοιχτούς χώρους. Θα τον θυμόμαστε στη «Μαγική πόλη», στο «Κορίτσι με τα μαύρα», στους «Παράνομους», στο «Ποτάμι», στο «Με τη λάμψη στα μάτια», στο «Κιέριον», στη «Ληστεία στην Αθήνα» και στον «Φόβο», αλλά και σε πιο πρόσφατα κινηματογραφικά έργα: στον «Αυτόπτη μάρτυρα», στο «Με τον Ορφέα τον Αύγουστο», στο «Lilly’s Story», στη «Σκόνη που πέφτει».
To Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου εκφράζει τα βαθιά του συλλυπητήρια στους οικείους του.

Σε συνέχεια ερωτημάτων από ενδιαφερομένους/ες διευκρινίζονται τα εξής:


Α. Βασικές αρμοδιότητες της θέσης 1.3 Υπεύθυνος Οργάνωσης παραγωγής εκπαιδευτικών κλιπς (ΥΠ4) & οργάνωση σεμιναρίων:


1. Επίβλεψη ΥΠ2 «Επιλογή και προετοιμασία ταινιών, παραγωγή συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού» και ΥΠ4 «Παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού» μαζί με τον γενικό συντονιστή έργου (project manager).


Αναλυτικότερα ο/η υποφήφιος/α χρειάζεται να διαθέτει τουλάχιστον 2ετή επαγγελματική εμπειρία στην οργάνωση της παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού καθώς στο πλαίσιο των Υποέργων 2 και 4 θα παραχθεί πρωτογενές οπτικοακουστικό υλικό το οποίο η θέση 1.3 θα πρέπει να συν επιβλέπει με τον γενικό συντονιστή του έργου. Γι’ αυτό το λόγο είναι απαραίτητη η εμπειρία στην παραγωγή επαγγελματικού οπτικοακουστικού υλικού/ ταινιών/ κλιπς (δεν αρκεί η εμπειρία σε ερασιτεχνικές ταινίες, π.χ. μαθητικές ταινίες) και η καλή γνώση όλων των σταδίων παραγωγής τους (προ παραγωγή, παραγωγή και post production) καθώς θα είναι απαραίτητη η επίβλεψη επαγγελματιών αναδόχων που θα έχουν αναλάβει την υλοποίηση των Υποέργων αυτών.


2. Οργάνωση διαδικτυακών εκπαιδευτικών σεμιναρίων


Αναλυτικότερα ο/η υποφήφιος/α χρειάζεται να διαθέτει επαγγελματική εμπειρία στην οργάνωση τουλάχιστον δυο (2) διαδικτυακών εκπαιδευτικών σεμιναρίων καθώς στο πλαίσιο της θέσης 1.3 θα χρειαστεί να:


• σχεδιάσει το πρόγραμμα των επιμορφωτικών σεμιναρίων,
• ομαδοποιήσει τους/ις συμμετέχοντες/ουσες σε μικρές και ευέλικτες ομάδες,
• να καθοδηγήσεις τους εκπαιδευτές των σεμιναρίων ώστε να διασφαλιστούν οι εκπαιδευτικοί στόχοι των σεμιναρίων,
• να εξασφαλίσει την ομαλή διεξαγωγή των διαδικτυακών σεμιναρίων,
• να συλλέξει το εκπαιδευτικό υλικό από τους εκπαιδευτές και να το αποστείλει έγκαιρα στους/ις συμμετέχοντες/ουσες,
• να βρίσκεις λύσεις ή εναλλακτικές όπου απαιτείται,
• να διασφαλίσει την ομαλή υλοποίηση της αξιολόγησης των σεμιναρίων,
• να συλλέξει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης που θα χρειαστούν για τις εκθέσεις έργου και
• να επιδιώξει βελτιώσεις των σεμιναρίων όπου απαιτείται βασισμένες στα αποτελέσματα αξιολόγησης των σεμιναρίων της πρώτης χρονιάς υλοποίησης του έργου.

 

Β. Η «επαγγελματική εμπειρία στην παραγωγή τουλάχιστον μίας (1) κινηματογραφικής εκδήλωσης», που απαιτείται για τις θέσεις 1.5 ως 1.7, νοείται ως τεκμηριωμένη επαγγελματική (αμειβόμενη) εμπειρία στην παραγωγή, με τη συνήθη έννοια που έχει ο όρος «παραγωγή» για τους επαγγελματίες του οπτικοακουστικού χώρου, ήτοι προετοιμασία, οργάνωση, εκτέλεση, τεχνικός συντονισμός, κινηματογραφικής εκδήλωσης, όπως φεστιβάλ, ειδική προβολή κλπ., ήτοι εκδήλωσης με επίκεντρο τον κινηματογράφο ως τέχνη.

 

Γ. Η εργασία δεν μπορεί να γίνει εξ αποστάσεως και απαιτεί 40ωρη εβδομαδιαία παρουσία στους χώρους του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου. Βεβαίως, εφόσον υπάρξουν οδηγίες για εξ αποστάσεως εργασία από τον ΕΟΔΥ, λόγω της πανδημίας, είναι αυτονόητο ότι θα τηρηθούν.

 

Δ. Δεν υπάρχει κάποιο ειδικό πρότυπο αίτησης. Θα ετοιμάσετε μια επιστολή που θα συνοδεύει τα δικαιολογητικά σας και σε αυτό το έγγραφο θα περιλαμβάνονται τα στοιχεία επικοινωνίας σας, η θέση για την οποία ενδιαφέρεστε και ο τίτλος της προκήρυξης.